Author |
Message |
3rd_I
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Mon Apr 08, 2013 10:31 pm |
|
Kultmedlem |
 |
Joined: Mon May 27, 2002 1:00 am Posts: 22463 Location: Port Royal
|
Knobi Brot wrote: Og mht prisen- det er sgu dyrt, men meget mere på sin plads end hvad Manowar forlangte for deres koncert Manowar var hver en øre værd. Det ved jeg faktisk ikke, om et Black Sabbath uden Bill Ward, promoverende et måske tvivlsomt nyt album og en Ozzy, der muligvis kommer til at synge falsk, vil være. Ihvertfald ikke med Sabbath@Roskilde '98 og '05 i ryggen.
|
 |
mindcleener
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 12:41 am |
|
Dommedagsdiscipel ved Sandhedens Nord |
 |
|
Jeg springer over.....
|
 |
Jakob
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 1:46 am |
|
 |
Joined: Sat Feb 16, 2002 1:00 am Posts: 15459 Location: Danmark
|
Ak, ak, ak. Jeg springer også over.
_________________ JEG SKAL HJEM TIL GØG OG GOKKE
|
|
Top |
|
 |
A Godlike Creature
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 6:50 am |
|
VIP |
 |
Joined: Mon Feb 18, 2002 1:00 am Posts: 36894 Location: Vesterbro
|
Folkelig røvsnaps No. 1 wrote: 675 kr! ... Ok billigt.
Top |
|
 |
A Godlike Creature
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 6:53 am |
|
VIP |
 |
|
Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor god eller dårlig "13" bliver i denne sammenhæng. Er i idioter? de spiller måske to numre fra den.
....folk mand....
Top |
|
 |
Omegá
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 8:56 am |
|
 |
|
A Godlike Creature wrote: Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor god eller dårlig "13" bliver i denne sammenhæng. Er i idioter? de spiller måske to numre fra den.
....folk mand.... Det er nok mere for at tage pulsen på Ozzys vokal. Selvom den kommer igennem et Pro Tools-helvede, kan man stadig godt høre, om han har noget at byde på. Jeg elsker de første seks Sabbath lige så højt som de første syv Maiden og de første syv MANOWAR og de første tyve Motörhead, men jeg tror ikke det her bliver nogen rar oplevelse.

Death to false metal
|
|
Top |
|
 |
arkantheblack
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 9:09 am |
|
Træl |
 |
Joined: Tue Nov 05, 2002 1:00 am Posts: 243 Location: Ama´r
|
Den ryger på programmet. Ozzy er et gamble, men sidst jeg så ham i Malmø var det ikke så slemt, har så også oplevet nogen gange hvor han faldt ret meget igennem
_________________ Keyboard ER et metal instrument.. Dio sagde det og så er det sandt.. SLUT
|
|
Top |
|
 |
A Godlike Creature
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 10:25 am |
|
VIP |
 |
|
Det er vel egentlig også lige meget, vi kommer for at se giraffen. Vi kommer vel ikke for en skelsættende musikalsk oplevelse.
Top |
|
 |
calito
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 11:50 am |
|
|
A Godlike Creature wrote: Det er vel egentlig også lige meget, vi kommer for at se giraffen. Vi kommer vel ikke for en skelsættende musikalsk oplevelse. Skarp, skarp observation der, Godlike...
|
|
Top |
|
 |
Omegá
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 12:06 pm |
|
 |
|
A Godlike Creature wrote: Det er vel egentlig også lige meget, vi kommer for at se giraffen. Vi kommer vel ikke for en skelsættende musikalsk oplevelse. Det er netop derfor jeg ikke kommer. 2000 kroner bare for at se giraffen (igen).

Death to false metal
|
|
Top |
|
 |
A Godlike Creature
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 1:41 pm |
|
VIP |
 |
|
Omegá wrote: A Godlike Creature wrote: Det er vel egentlig også lige meget, vi kommer for at se giraffen. Vi kommer vel ikke for en skelsættende musikalsk oplevelse. Det er netop derfor jeg ikke kommer. 2000 kroner bare for at se giraffen (igen). Ja ok, jeg havde nok heller ikke taget til Jylland for at se dem.
Top |
|
 |
A Godlike Creature
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 1:41 pm |
|
VIP |
 |
|
calito wrote: A Godlike Creature wrote: Det er vel egentlig også lige meget, vi kommer for at se giraffen. Vi kommer vel ikke for en skelsættende musikalsk oplevelse. Skarp, skarp observation der, Godlike... lolleren...
Top |
|
 |
calito
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Tue Apr 09, 2013 1:45 pm |
|
|
A Godlike Creature wrote: calito wrote: A Godlike Creature wrote: Det er vel egentlig også lige meget, vi kommer for at se giraffen. Vi kommer vel ikke for en skelsættende musikalsk oplevelse. Skarp, skarp observation der, Godlike... lolleren... Det var seriøst ment - du har helt ret...
|
|
Top |
|
 |
Jeanette
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Wed Apr 10, 2013 7:22 am |
|
Skjoldbærer |
 |
Joined: Fri Jan 02, 2004 10:59 am Posts: 1848 Location: Ønskeøen
|
Der sker simpelthen alt for meget i år til, at jeg er villig til at bruge 700 kr. på en Black Sabbath koncert! Jeg vil hellere nyde minderne om den fantastiske koncert på Roskilde i '05.
|
|
Top |
|
 |
Skousen
|
Post subject: Re: Black Sabbath @ Forum d.26. november Posted: Sun Apr 28, 2013 4:43 pm |
|
Tung Panserviking |
 |
Joined: Mon Oct 17, 2005 11:47 am Posts: 4885 Location: Over The Wall
|
Nå så tyder det sgu på Skousen i selskab med Chrems alligevel tager turen til Forum i november. Det havde jeg sgu ikke regnet med.
Sabbath - here we come!
Top |
|
 |