TEST123
It is currently Sun Nov 29, 2020 1:54 pm

Post a new topicPost a reply Page 2 of 2   [ 17 posts ]
Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Iced Earth lille pikken
PostPosted: Wed Feb 19, 2014 9:44 pm 
Kutterkongen

A Godlike Creature wrote:
Fisker Thomas wrote:
A Godlike Creature wrote:
Ja, ved godt at du er Iced Earth fan igennem tiderne. Fortæl om dit problem med Jon, jeg har ikke hørt de sidste par skiver skal det siges.

Jeg har sgu været Iced Earth-fan siden The Dark Saga og købt samtlige plader, også efter de blev dårlige fra og med The Glorious Burden. Fra og med Stormrider til og med Horror Show har de en af verdens bedste metaldiskografier. Siden har Schaffer mistet evnen til at skrive sange - den dynamik, der kendetegnede dem engang, er helt væk, nu er det bare kedeligt og monotont. Jeg gætter på, at Schaffer savner udfordring på sangskrivningsfronten, men alt tyder på, at han er for stor en douche til at kunne tåle, hvis nogen har andre input. Hver gang jeg har set dem (bortset fra på Horror Show-turnéen), har man fx kun kunnet høre leadguitar, når Schaffer har spillet leads - ellers er hele lortet blevet overdøvet af Schaffer. Det tyder på, at noget er galt.

Ok, tak for info.

Jon var ikke glad i Vega i søndags, meget koncentreret bandboss der hele tiden kiggede på de andre som en teamleder. Som om han holdte skarpt øje med de andre og hele tiden tænkte "gør de nu det rigtige" "fucker de nu op"...

Det overrasker mig ikke. Jeg tror, det er derfor, så mange musikere ikke gider. Det irriterer mig også, at han skal svine de gamle musikere til, hver gang nogle nye kommer om bord. Det startede allerede da Owens kom med (sikkert før), og det er nederen gjort, og det siger altså også lidt om, hvorfor de er gået fra topklasse til et evigt underpræsterende band.

Profile  

Post subject: Re: Iced Earth lille pikken
PostPosted: Fri Feb 21, 2014 4:48 pm 
Dommedagskriger

Jon var ikke glad for Lille Vega og et småt publikum. Det nævnte han ikke noget om denne gang, men det gjorde han sidst i lille pikken. Han løsnede dog op de sidste 3 numre.

Jeg tror han spiser en maget stor del af økonomi-kagen og med tiden bliver medlemmerne trætte af krummerne..

Profile  

Post a new topicPost a reply Page 2 of 2   [ 17 posts ]
Go to page Previous  1, 2