Author |
Message |
Hr. Dahl
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Thu Dec 05, 2013 6:18 pm |
|
Dommedagsdiscipel ved Sandhedens Nord |
|
Bliv nu hjemme... Jeg tror ikke det er sikkert at gå ud i aften. Og sikkert kropumuligt at komme hjem. Maids spiller jo også i 2014.
|
|
Top |
|
 |
mindcleener
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Fri Dec 06, 2013 12:03 pm |
|
 |
|
Hr. Dahl wrote: Bliv nu hjemme... Jeg tror ikke det er sikkert at gå ud i aften. Og sikkert kropumuligt at komme hjem. Maids spiller jo også i 2014. Det var ganske sikkert. Og godt man tog afsted fordi sikke en hamrende fed fed Artillery koncert. 1 time til opvarmningen og selvom Pretty Maids var fine igår, ja så blegnede de sgu noget ved siden af Artillery Og ja, vi er der i 2014
|
 |
Hr. Dahl
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Fri Dec 06, 2013 1:11 pm |
|
|
Du er også så hårdfør, og mere rock 'n' roll end mig...
"Det er ikke 28 grader og sol fra en skyfri himmel. Jeg må hellere blive hjemme!"
|
|
Top |
|
 |
Folkelig røvsnaps No. 1
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Fri Dec 06, 2013 8:38 pm |
|
 |
Joined: Thu May 01, 2003 1:00 am Posts: 19761 Location: Ca. 260 km fra Boller Slot
|
Som Morten skriver. Artillery var klart overlegne , for satan en fed koncert! Bastholm synger bare vildt, og han bliver bedre og bedre synes jeg.
Maids var Maids, ikke de bedste koncert jeg har set med dem - men heller ikke den værste.
Andre højdepunkter: At Ken Hammer er blevet endnu tykkere end han plejer, og kranie-motivet på hans t-shirt hang og så trist ud helt ned over kantet af guitaren.
At vi på et tidspunkt stod ved siden af et lidt ældre par, hvor manden lignede Omega så meget, at jeg næsten overbevist mig selv om, at det måtte være hans far eller onkel.
_________________ ... tror jeg.
Der kommer vildt mange fede bands!
|
|
Top |
|
 |
A Godlike Creature
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Fri Dec 06, 2013 9:01 pm |
|
VIP |
 |
Joined: Mon Feb 18, 2002 1:00 am Posts: 36894 Location: Vesterbro
|
Folkelig røvsnaps No. 1 wrote: Andre højdepunkter: At Ken Hammer er blevet endnu tykkere end han plejer, og kranie-motivet på hans t-shirt hang og så trist ud helt ned over kantet af guitaren.
At vi på et tidspunkt stod ved siden af et lidt ældre par, hvor manden lignede Omega så meget, at jeg næsten overbevist mig selv om, at det måtte være hans far eller onkel. 
Top |
|
 |
A Godlike Creature
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Fri Dec 06, 2013 9:04 pm |
|
VIP |
 |
Joined: Mon Feb 18, 2002 1:00 am Posts: 36894 Location: Vesterbro
|
Hr. Dahl wrote: Du er også så hårdfør, og mere rock 'n' roll end mig...
"Det er ikke 28 grader og sol fra en skyfri himmel. Jeg må hellere blive hjemme!" 
Top |
|
 |
meat
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Sat Dec 07, 2013 11:13 am |
|
Joined: Thu Jun 15, 2006 10:01 pm Posts: 1961 Location: egmont 2100
|
Folkelig røvsnaps No. 1 wrote: At vi på et tidspunkt stod ved siden af et lidt ældre par, hvor manden lignede Omega så meget, at jeg næsten overbevist mig selv om, at det måtte være hans far eller onkel. Stærkt højdepunkt!
_________________ Man har kun det sjov man selv drikker
Før var jeg direktør Nu er jeg portør På Hvidovre Hospital Alt er gået galt
|
|
Top |
|
 |
Omegá
|
Post subject: Re: Pretty Maids + Artillery i Amager Bio på torsdag Posted: Sat Dec 07, 2013 12:00 pm |
|
 |
|
meat wrote: Folkelig røvsnaps No. 1 wrote: At vi på et tidspunkt stod ved siden af et lidt ældre par, hvor manden lignede Omega så meget, at jeg næsten overbevist mig selv om, at det måtte være hans far eller onkel. Stærkt højdepunkt! Måske det var min rigtige far?

Death to false metal
|
|
Top |
|
 |